JimmyH: Du har aldeles rätt Jimmy! Det är ingen idé att diskutera någon utveckling/ombyggnad av någon läktare så länge det inte är beslutat om huruvida man ska bygga nytt eller inte.
Alla diskussioner som innebär investeringar i nuvarande E-On arena avfärdas med en handviftning av klubbledningen/fastighetsägaren om det inte är rena säkerhetsfrågor.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Du har aldeles rätt Jimmy!
Det är ingen idé att diskutera någon utveckling/ombyggnad av någon läktare så länge det inte är beslutat om huruvida man ska bygga nytt eller inte.
Alla diskussioner som innebär investeringar i nuvarande E-On arena avfärdas med en handviftning av klubbledningen/fastighetsägaren om det inte är rena säkerhetsfrågor.