Inlägg: 1193135
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
RTS: Vilket jävla skitlag. Man spelar sin bästa defensiv när det gäller som mest.
DRA ÅT HELVETE!
DRA ÅT HELVETE!
Känns ju tryckt att Starkov har mkt mer speltid än tex Anger. Han är ju riktigt vass nu , ironi