Inlägg: 1193176
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
El Maco: Det här går ju inte! Man kan ju inte hålla på och titta på detta. Det kan ju inte vara hälsosamt. Tillbaka i gamla synder att vi inte kan hålla paniken borta i slutsekunderna. Kalle K. Kom tillbaka. Allt är förlåtet
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
Jag använder inte könsord i onödan men här är vi många som är överens