Inlägg: 1193305
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Bragd-Birger: Tycker timraik.se ska byta domännamn till stirrapuck.nu. Passar detta skämt till "lag" rätt bra.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Bragd-Birger: När då sedan Sebbes mål kommer som en skänk från ovan, vad gör de tappra fem TIK-spelare som får i uppgift att spela hem de tre så viktiga pinnarna? Jo, man borrar in huvudena så djupt in under armarna det bara går att komma och hoppas att puckuschlingen ska hitta ett eget sätt att ta sig ut i mittzon. Hua vad tragiskt. Jag trodde inte det skulle vara möjligt att spela mer krampaktigt än vad MoDo gjorde ikväll, men tydligen hittade Timrå medicinen för det. Bra jobbat!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Bragd-Birger: Håller med, Zaikfgehjgierogski såg osäker ut. Likförbannat lyckas Timrå ge hónom den procenten, mycket svagt.
Riktigt, riktigt ynkligt.
Sen är jag jävligt fundersam på defensiven i allmänhet, och förstafemmans i synnerhet. Spelade ingen roll vilka dom ställdes emot, det var fan halvfarligt och kaos bakåt varenda gång.
Och bortdömda mål eller ej: så jävla uselt att ge Zaikfgehjgierogski 94% i räddningar när han såg ut som en strykrädd hund. Så jävla mesigt.
Sen spelade man ju patetiskt sista 6-7 minuterna av tredje. Var man nöjd med en pinne mot super-Modo eller? Var man glada att man lyckats stå emot anstormningen?