Bragd-Birger: Håller med, Zaikfgehjgierogski såg osäker ut. Likförbannat lyckas Timrå ge hónom den procenten, mycket svagt.
Inlägg: 1193310
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
PEAP: nej hörni vi som bor söder om Gävle och norr om Stockhom borde ta oss till Uppsala imorgon och hoppas på en riktig höjdar match och att dom blå ( sundsvall hockey) spelar tre poäng till medelpad!