El Maco: Heja TIK, mer BDSM åt folket!
Inlägg: 1193379
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
mikenomad: Timrå skulle vara BDSM? Nja... inte helt och fullt.
Bondage - sure, skydden och grejor, det kan man ju gå igång på
Disciplin - Icke! Icke säger jag!
Sadism - ett sånt här matchslut till exempel
Masochism - nu känner jag igen mig.