Kongo: De sa Malmö och leksand också och se hur det gick
Inlägg: 1193441
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Loomis:
Timrå gjorde ju egentligen en klockren bortamatch, men faller på två saker. Dels att domarna dömde bort två regelrätta mål och dels att man uppträder väldigt nonchalant den sista minuten, men tre poäng till Timrå hade varit det logiska.
Timrå gjorde ju egentligen en klockren bortamatch, men faller på två saker. Dels att domarna dömde bort två regelrätta mål och dels att man uppträder väldigt nonchalant den sista minuten, men tre poäng till Timrå hade varit det logiska.