Laken: Helt okej sportchef är du hög eller??
Inlägg: 1193444
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Loomis: Nej men vi var många som tyckte truppen/laget såg bra ut inför seriestart...
Jag tycker fortfarande Linkan värvat ihop en godkänd trupp.
Men Challe får ju bara ut 70-90% av materialet.
Jag tycker fortfarande Linkan värvat ihop en godkänd trupp.
Men Challe får ju bara ut 70-90% av materialet.