Loomis:Är tämligen säker på att Antjärn hade slagit Modo ikväll.
Inlägg: 1193446
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RTS: Ja inte helt osanolikt det var ett stabbigt modo vi såg men dom vann och vände förmodligen sin dåliga trend och vår blev djupare.