1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193584

Sv: Apropå nånting...
Olle: Det var det dummaste jävla uttalande jag läst på länge! Challe är störd

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag förstår inte hur man, i match efter match, kan tro att det är en bra idé att namnge och hänga ut enskilda spelare och samtidigt förvänta sig något sorts förtroende från spelarna. Nu hänger han ut våran, i särklass, bästa back som även idag gör en fin insats. Jag tycker att det är en smärre skandal, jag tycker att han framstår som barnslig, tjurig och projicerande men framförallt att det bara får honom att framstå som omogen för uppgiften som ligger på bordet.

Om det här är vad som går att läsa sig till via intervjuer i media så vill jag inte ens veta hur illa ställt det är i omklädningsrummet. Jag tänker på ovanstående men även på situationen "månsson" (challe vs linkan). Ohållbart!

Sv: Apropå nånting...
Blizzard:

Han hänger ut Sebbe IGEN!


Vilken jävla idiot.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.