1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193613

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "Challe är så jävla opedagogisk att man blir mörkrädd, snacka om att ha skapat ett lag av strykrädda, nervösa småpojkar."

Oj, så fel det kan tolkas. Jag menar förstås inte att han skapat att LAG av tidigare osäkra spelare utan precis tvärtom!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Vi har inte haft ett fungerande grundspel sen challe kom, inte verkar han sprida nån spelglädje i spelarna heller...(Dom flesta ser likgilltiga ut!)

Men det största problemet är Thomas Johansson, han kommer att spara TIK
ända ner i allsvenskan....(Hur mkt, har han sparat så här långt?) inte ett piss, besparingen på att köpa medelmottor i stället för spetskompetens äts upp av publikbortfall....( Ett JÄVLA PUCKO är han! BORT HAN OXÅ!)

Måttet är rågat!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.