Det är ju populärt med smeknamn. Jag har ett för Caslava.
Mållgan.
Nädå, men han var väldigt osynlig i går för att vara 193 cm lång och väga 100 pannor.
Han måste få lite tid på sig att komma in i laget så blir det nog bra. Och inställningen verkar det ju inte vara något fel på när han har tackat nej till landslaget för att han vill träna med Timrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är ju populärt med smeknamn. Jag har ett för Caslava.
Mållgan.
Nädå, men han var väldigt osynlig i går för att vara 193 cm lång och väga 100 pannor.
Han måste få lite tid på sig att komma in i laget så blir det nog bra. Och inställningen verkar det ju inte vara något fel på när han har tackat nej till landslaget för att han vill träna med Timrå.