1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193700

Sv: Apropå nånting...
Frella: Den här säsongen är han ju en av de bättre, så det skulle inte förvåna mig. Nedmonteringen förtsätter. Med facist i hand så skulle vi inte skeppat Bogg heller. Hade hellre haft honom än en av de nya centrarna vi värvade.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Jag ändrar mig, jag skulle nog hellre se en kvicktänkt rightare med känsliga handleder.

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Det är väl ingen nedmontering i sig? Skogs kostar bra mycket mer än han smakar och han har ytterligare ett år kvar på kontraktet. Det kändes dessutom mindre chansartat igår när inte han fanns på isen. Kanske kan man istället lägga de pengar som ev. frigörs på ett korttidskontrakt åt en powerforward med rightfattning och målkänsla?

Grogg...eh...Bogg i all ära, men kökssoffan hemma hos Micke Simons passar honom bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.