Blizzard: verkar som att många här tycker att årets lag är bättre än tabellplaceringen och att challe borde sparkas.
fast det är ju en sak att ha ett bra lag på pappret och en annan sak att ha ett lag som vinner. antagligen är årets upplaga av Timrå inte bland seriens 8 bästa.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
fast det är ju en sak att ha ett bra lag på pappret och en annan sak att ha ett lag som vinner. antagligen är årets upplaga av Timrå inte bland seriens 8 bästa.
men nu gäller att kriga för att hänga kvar.