Inlägg: 1193742
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:Ja den var bra, ja det andra bortdömda målet skulle ni haft, det första var det blåst så det är ju som det är. Men jag tror nog att ni vänder detta ser värre ut för oss.
4:e bilden i artikeln.
Nä, ja ä int bitter!