Inlägg: 1193851
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
redline: Visst, lite nytt blod i leden tror jag är bra. Men Challe måste ta tag i detta nu så att vi inte blir kvar nere i träsket. Vi har ju bra ett spelarmaterial, det gäller att alla kämpar och att Challe leder. Sedan måste vi se till att duktiga spelare stannar några sässonger och inte sticker i väg.
Ha det!
Ha det!
Sv: Apropå nånting...
Till dem som inte har ST så vill jag varmt rekommendera er att ta del av den varma skildringen ST gjort idag om ett gäng "Torpshammar-Tikare" som med sin motivlackade (Timrå IK såklart) Chrysler åker landet runt och stöttar sitt lag.
Vet inte om berättelsen ligger ute på nätet eftersom jag inte kommer åt st.nu
men till nästa säsong vore det bästa alternativet Micke Johansson, andretränare i djurgården nu och Lill-kentas bror.
Vad tycks om det förslaget?