Inlägg: 1193861
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Bissett19: Åjo, orosmolnen ligger täta, var så säker. Vår prestation under gårdagskvällen var inte mycket bättre, så visst har jag anledning att känna oro. Jag flöt nog iväg i mina tankar en del, vilket jag ofta gör då det blir lite längre inlägg, som det du menar ;-)
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Bissett19: Om du såg matchen så skulle du förstå att det är ett mysterium värt att ägna många timmar till att bena ut.
Kanske inte finns några orosmoln kring ditt lag.
För mej får du oroa dej för vilket lag du vill,tyckte bara var väldigt många,långa tankar angående ett lag ni förlorade emot.