Inlägg: 1193857
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team:
Kanske inte finns några orosmoln kring ditt lag.
För mej får du oroa dej för vilket lag du vill,tyckte bara var väldigt många,långa tankar angående ett lag ni förlorade emot.
Kanske inte finns några orosmoln kring ditt lag.
För mej får du oroa dej för vilket lag du vill,tyckte bara var väldigt många,långa tankar angående ett lag ni förlorade emot.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team: Men vad är det för recensioner av matchen du refererar till?
Vilken "press däruppe", vilket Modo, pratar du om som är så otroligt nöjd nu?
Det låter som ditt eget fantasifoster.
Vilken "press däruppe", vilket Modo, pratar du om som är så otroligt nöjd nu?
Det låter som ditt eget fantasifoster.
Men jag borde förstås hellre sitta och oroa mig för mitt eget lag, tycker du kanske?