1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1193857

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Bissett19: Jag vet inte, gör jag det onormalt mycket, tycker du? Nu är det ju bara lite mer än ett dygn sedan vi möttes i en bottenmatch, så jag tycker nog att jag har mina skäl att älta det här ett tag till. Men helt ärligt så finner jag få skäl till varför det andades positiva vibbar därifrån efter matchen igår, med tanke på hur lite det fanns att glädja sig åt rent spelmässigt. En extrapoäng är inte mycket värd då spelet inte på långa vägar klarar av att svara upp till det.

Men jag borde förstås hellre sitta och oroa mig för mitt eget lag, tycker du kanske?

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team:

Kanske inte finns några orosmoln kring ditt lag.

För mej får du oroa dej för vilket lag du vill,tyckte bara var väldigt många,långa tankar angående ett lag ni förlorade emot.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team: Men vad är det för recensioner av matchen du refererar till?

Vilken "press däruppe", vilket Modo, pratar du om som är så otroligt nöjd nu?

Det låter som ditt eget fantasifoster.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.