PEAP: Och detta har mörkats med sjukdomar, förmodligen så var det exakt samma visa här, personliga problem alltså.
Inlägg: 1193895
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
actionleif: Som amatörpsykolog så drar man lätt slutsatsen att han har gått in i ett depressivt tillstånd p g a att han personifierar sig så hårt med sitt favoritlag i håkky, Frö.. ..Timrå!
Skoj å sido så kan det vara allt från missbruk till familje eller psykologiska probelm. Tråkigt.
Skoj å sido så kan det vara allt från missbruk till familje eller psykologiska probelm. Tråkigt.
Sv: Apropå nånting...
actionleif:
Jo, det har ju varit misstänkt mycket frånvaro.
Vi får hoppas att allt reder upp sig.
Jo, det har ju varit misstänkt mycket frånvaro.
Vi får hoppas att allt reder upp sig.