Red Rocker: Positivt var det jag. I våras tänkte jag -Fasen vad bra att Dragons tog SM-guld. De visade att vi "Medel-Paddor" kan lyckas fullt ut i en lagsport. Bröt isen liksom. Det känns som att Timrå inte tagit det till sig riktigt.
Nu är det brutna självförtroenden istället, idrottpsykolog var är du när laget behöver dig som mest?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu är det brutna självförtroenden istället, idrottpsykolog var är du när laget behöver dig som mest?
4-2 i öppen Lulio-kasse tack!