Inlägg: 1193936
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: se de från den ljusa sidan . öfk är nog de korpenlag som har den finaste arenan .. kul att dom byggde en arena för ett par hundra miljoner för öfk och närmast sörjande .. har hockeyn i östersund någonsin varit något . den enda spelaren som blivit något från östersund är väl ulf dahlen . vi har ju ingen idrotts kultur .. spelar ingen roll hur många hallar och grejor vi skulle bygga . finns inte kulturen så blir de inget ..
Men de är bra, Östersund kallar sig för vinterstad men har inte ett enda lag inom vintersport som klarar sig, mycket tack vare att de inte finns möjligheter, se bara på Utebandyn som snart är utdöd, Ishockey i Jämtland håller också på att sakta dö ut, men visst, vi har ju Åre, så då KAN man ju faktiskt kalla siga vinterstaden östersund som är enda län förutom Gotland som inte har konstfrusen Utebandy plan, *suuck* ....