haggen: Vårat PP är obefintligt. När det ser ut som det gör nu så är det inte svårt att förstå varför vi inte vinner matcher.
Inlägg: 1194056
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Olle: Gör man inga mål i PP på hemmaplan blir det svårt att få till nån 3 poängare.