pingvin: Ja så tight som den här matchen verkar bli så behöver man ett ok PP. Det har vi inte och den som känner seger i luften efter den här perioden är endera dum i huvet eller en lögnare :)
Nä vi måste komma ut starkt i andra, vinna puckar i offensiv zon (som 1:a och 2:a mot Modo) och spela lite enklare. Alla vill slå "Corsopass" just nu och det blir bara fel. Rakare spel, skott på mål och in och kötta. Det är sällan man skönspelar ut Luleå...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nä vi måste komma ut starkt i andra, vinna puckar i offensiv zon (som 1:a och 2:a mot Modo) och spela lite enklare. Alla vill slå "Corsopass" just nu och det blir bara fel. Rakare spel, skott på mål och in och kötta. Det är sällan man skönspelar ut Luleå...