Jag finner inga ord..
Inlägg: 1194205
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Fan - det är ju farligare att Luleå ska få en kontring. När gjorde vi mål i PP senast.
Det här är ju allvarligt talat tortyr. Jag vill titta, men jag orkar ärligt talat inte se den här förnderingen av mitt favoritlag som jag upplever i år.
FY FAN!!
Det här är ju allvarligt talat tortyr. Jag vill titta, men jag orkar ärligt talat inte se den här förnderingen av mitt favoritlag som jag upplever i år.
FY FAN!!
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
men va f.n är det som händer ????? nu får timrå göra något tränare spelare eller något fixa problemet bara.........
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Det här borde vara kriminellt att spela så dåligt... ge spelarna böter