Inlägg: 1194213
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
När ska publiken börja bua ut den här sorgliga ursäkten till ett hockeylag förresten? Dom förtjänar inte sin publik!
Kan Rådbjer höja ribban lite.