Icing-Ove: I så fall är det väl bara att knata upp på kansliet och säga upp sig? Det är ju vad han borde göra iaf. Fast samtidigt så kommer han aldrig att få ett elitserielag igen så vad gör han? Han sänker skeppet själv och stannar kvar så länge det bara är möjligt.
Inlägg: 1194216
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Nu ska väl Modo och Brynäs vinna också, SSK leder sin match, sen är lyckan fullständig.