Olle: Vaddå glöm det? Drevet mot Skogs eller vad fan svarar du på för någonting?
Jaha nu har Lavander alltså runnit igenom 3ggr. Fantastiskt! Där har ni en spelare med hjärta! Norrbottens svar på Robert Carlsson. Fan karln är så hemkär. Lavander hade jag kunnat offra en kroppsdel för att få se i den rödvita dressen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jaha nu har Lavander alltså runnit igenom 3ggr. Fantastiskt! Där har ni en spelare med hjärta! Norrbottens svar på Robert Carlsson. Fan karln är så hemkär. Lavander hade jag kunnat offra en kroppsdel för att få se i den rödvita dressen.