Inlägg: 1194242
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Uno Gordon: ö-nivå ;)
Ja jag vet inte hur detta ska gå att lösa hoppas någon vet. föra året hade vi skador och reste oss, nu har vi inte haft några skador som då så vi kommer inte lyfta.
Skulle haft en tränare som tex (stavas??) eller Per-Erik Johnsson som bygger ihop ett lagt.
Ja jag vet inte hur detta ska gå att lösa hoppas någon vet. föra året hade vi skador och reste oss, nu har vi inte haft några skador som då så vi kommer inte lyfta.
Skulle haft en tränare som tex (stavas??) eller Per-Erik Johnsson som bygger ihop ett lagt.
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Vem fan ska kunna ta över denna parodi till hockeylag.......laget är rökt!!
KRIGA!!!