Snoop: Vem är det här vid 7:02 då? ser ut som någon som skulle åka åttor kring flera i dagen lag.
Inlägg: 1194348
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Här rings det men uppe i dövik ringdes det inte alls, har de ingen regel för sånt?
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Anonymous: Fan - det är målchans så fort de är inne i vår zon. Kunde stått 1-6 eller nått. Tragedi.