Det känns som att vi inte varit så här chanslösa i nån match tidigare i år. Vi blir uttryckta i hörn hela tiden, och stoppade i mittzon. Utklassning...
Inlägg: 1194377
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Det är bara att inse att det blir vi och Rögle i Kvalserien. De är inte bra de heller.
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Bra Challe, synd bara att timeouten kom ungefär 69 minuter för sent.