MB: 8 st PP utan att göra mål.
Inlägg: 1194440
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Olle:
Kommer inte att se matchjävel till så länge den där fjollträskar´n står i båset.
Är såjävla less på att se hans uppkäftiga min så hälften vore nog.
Kommer inte att se matchjävel till så länge den där fjollträskar´n står i båset.
Är såjävla less på att se hans uppkäftiga min så hälften vore nog.
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Hehe, man kryddar 6 mot fem med att sätta in Starkov.
Tack o gonatt!
Tack o gonatt!
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Ljuset i tunneln kan vara ett tåg.
Men vi ser inget ljus för tåget har redan gått...
Men vi ser inget ljus för tåget har redan gått...