Inlägg: 1194577
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Uno Gordon: De gick ju ut med att Anger värvades för fyndpris så den där lönen låter inte så trolig.
Men det är bara att gilla läget.
Btw så var tredje perioden deprimerande dålig. En enda lång gäspning...Zzzzz
Det finns ingen stake överhuvudtaget. Självförtroendet är kört i botten. Finns bara en sak att göra men dyrt blir det. Sparka Challe Nygårds och in med nytt friskt blod i båset. Och sedan MÅSTE vi heltidsanställa en professionell idrottspsykolog.
Är det sant att Anger kvitterar ut 235.000kr/mån???? Vilken djävulsk hädelse i sådana fall. Hur motiverar man en sådan värvning egentligen?
Vi måste få tillbaka det genuint norrländska till Norrland igen. Nu får det vara slut med de här fåneriet att stirra sig blind på statistik och värva från 08-land.
Inga spelare eller ledare från Björklöven, Mora eller Djurgården mer - tack!
Fan skall vi behöva heltidsanställa SCOUTER också för att säkerställa den sportsliga verksamheten???
NU SITTER VI MED ARSLET I BRÖDROSTEN - OCH DET REJÄLT!!!
Goodnight sweetheart goodnight!