Greven: Tifo gänget kan väl sno ihop nått lämpligt. Som är kritiskt utan att vara personangrepp.
Visst är det så att spelarna inte presterar max, det har alla del i. Inte minst spelarna själva! Eftersom det är heltidsproffs vi pratar om kan man faktiskt kräva en hel del av dem, även med dålig coach. Tolka inte detta som jag försvarar challe på något sätt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Visst är det så att spelarna inte presterar max, det har alla del i. Inte minst spelarna själva! Eftersom det är heltidsproffs vi pratar om kan man faktiskt kräva en hel del av dem, även med dålig coach. Tolka inte detta som jag försvarar challe på något sätt.