1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195137

Sv: Läktarprotest
Jag vet vad jag har sagt tidigare men....
Strunta i trumman och allt nedrans läktarpynt på Söndag. Varken Grabbarna eller Challe för den delen är värda dom ansträngningarna.

Svarskommentarer

Sv: Läktarprotest
TimråikPower: Mmm vända dem ryggen kanske vore nått. En kraftfull handling som kommer att få uppmärksamhet i media!!

Sv: Läktarprotest
TimråikPower:
Brukar du trumma och supporta för Challe och Skogs annars?
Det har jag aldrig gjort, jag håller på föreningen Timrå IK.
Jag ser det mer som att en spelare är ett verktyg för föreningen, och att spelaren skall göra sig förtjänt av att bära Timråtröjan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.