1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195271

Sv: Njurunda Comments
Wachtmeister: Det är ju så att ångest, frustration o annat måste få utlopp nånstans.
Det här är ett forum där man kan ubyta åsikter, tankar o annat. Spelar man som gäng Gäss så måste man få uttrycka det.
De här personerna som är härinne kommer aldrig att svika Timrå IK.
Dom kommer att vara på matcherna, se matcherna eller höra matcherna framöver.
Är dom på Matcherna kommer dom också att stödja Timrå IK, Det är jag 110% säker på.

Är de speaet förtjänt av bu rop så är det det! Går det dåligt så ska man få säga det.
På matcherna stöder vi laget, härinne får vi lätta på Ångest trycket!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.