250kg kärlek: Ja nu är det nog dags för challe att packa sina väskor och kvittera ut slutlönen. Och nu måste man nog öppna plånboken och leta längst ner för där finns nog lite,annars risk för kvalserien och nästa år allsvenskan o då kan man snacka om losa pengar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
och kvittera ut slutlönen.
Och nu måste man nog öppna plånboken och leta längst ner för där
finns nog lite,annars risk för kvalserien och nästa år allsvenskan o då kan man snacka om losa pengar.