1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195715

Sv: das Boot
Men jag tror aldrig det händer, att challe får gå. TJ, Linkan Challe och Nygge har kört klubben i fördärvet. Varför har vi inga finnar kvar? Varför har vi inga spelare som väljer att komma till TIK trots att man inte har bäst lön i TIK längre. Pga att det är pulver som styr skutan. Jag vet inte, men TIK har aldrig sitt goda rykte om trivsel och bra välkomnande. Alla våra stjärnor har gått sen challe kom. Ingen kommer överrens med honom. Rykten säger även att Perssinen inte vill vara kvar för han inte trivs. Men det är väl ingen som vill ha honom. Då måste man väl börja fundera. Det finns tre spelare som håller bra lite fart i det hela, Lander, PS, erixon. Challe har inte förmågan att få spelarna att gå åt samma håll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.