Tänk att det ska ta en sån jädra tid att spela ihop ett lag ;-) nu har det gått 14 matcher och fortfarande vet ingen hur man ska spela eller vem som ska ta pucken...nåja 41 matcher kvar, lagom till kvalserien kanske man har hittat hur det ska gå till....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
nu har det gått 14 matcher och fortfarande vet ingen hur man ska spela eller vem som ska ta pucken...nåja 41 matcher kvar, lagom till kvalserien kanske man har hittat hur det ska gå till....