1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1195996

Sv: Läktarprotest
Som nån skrev, stanna hemma eller säga upp canal plus abonnemang kanske är det man ska göra. För första gången på 10 år har jag missat en DIF-TIK match. Och jag ångrar mig inte heller...

Svarskommentarer

Sv: Läktarprotest
Patrick Polly:

Canal+ är mer än Timrå IK. I morgon får man se avgörandet i fotbollsallsvenskan. Det händer även att sevärda filmer dyker upp, men särskilt ofta är det inte. Hur som helst sägs inget abonnemang upp, trots att Serie A försvann från programmet. Jävla skitkanal egentligen!

Men varför strunta i en DIF-TIK-match bara för att det går dåligt? Det är la då det är intressant på riktigt, eller...?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.