1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196123

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Glöm för fan Boork, en föredetting som knappt har vunnit något stort. Trots allt "tjat" om Challes avgång, som för övrigt jag med instämmer i stundtals, så tror inte jag att det hjälper i detta fall, den dagen det lossnar då lossnar det rejält, annara så tar vi kampen i kvalserien, ska egentligen inte finnas något stort hot där inte, om grabbarna bara tar sig samman.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tik02: Som laget spelar nu så är de lagen vi kommer att möta i KS visst ett stort hot. Vi har spelare som apatiskt står och tittar på pucken i egen zon, de lagen kommer att kämpa till sista svettdroppen.

Hellre Bork än Challe iaf, det kan inte gå sämre än det gör nu. Vi ligger sist i tabellen.

Sv: Apropå nånting...
tik02: Inget hot i kvalserien? Eh?

Boork har aldrig varit så dålig som Challe är nu. Jag tror Boork är stabilare i motgång än vad Challe är. Boork är rutinerad, Challe är ett blåbär.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer