tik02: Som laget spelar nu så är de lagen vi kommer att möta i KS visst ett stort hot. Vi har spelare som apatiskt står och tittar på pucken i egen zon, de lagen kommer att kämpa till sista svettdroppen.
Hellre Bork än Challe iaf, det kan inte gå sämre än det gör nu. Vi ligger sist i tabellen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hellre Bork än Challe iaf, det kan inte gå sämre än det gör nu. Vi ligger sist i tabellen.