RED DEVILS: snacka om snett ute tror du verkligen att denna match avgör challes framtid.hoppas att tik förlorar det är supporter det hua hua
Inlägg: 1196172
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Lagkapten: Mycket har jag trott om Tik de senaste 3åren, dock har jag alltid haft fel, så jag är med garanti helt fel ute i detta sammanhanget också.
Supporter och supporter, det finns ju alltid bättre och sämre i den klassen också, så jag kan ju ta på mig rollen som en dålig supporter om det känns bättre för dig...
Supporter och supporter, det finns ju alltid bättre och sämre i den klassen också, så jag kan ju ta på mig rollen som en dålig supporter om det känns bättre för dig...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Lagkapten:
Hoppas verkligen inte att SVIKAR NUBBEN får skratta hela vägen hem......(Frölundas billigaste värvning i historien, han var gratis...Tack T-J, dom pengarna skulle vara bra att ha i dag!)
Och han ska vara den som styr o ställer i föreningen! (Kan ju inte bli nått annat än katastrof...)
Hoppas verkligen inte att SVIKAR NUBBEN får skratta hela vägen hem......(Frölundas billigaste värvning i historien, han var gratis...Tack T-J, dom pengarna skulle vara bra att ha i dag!)
Och han ska vara den som styr o ställer i föreningen! (Kan ju inte bli nått annat än katastrof...)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Lagkapten: Hjärtat säger (oavsett vinst eller förlust) att Challe lämnar under uppehållet. Hjärnan säger att Challe kommer få fortsatt förtroende från klubbledningen en tid till.