Inlägg: 1196182
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RED DEVILS: det enda som känns bättre är en seger ikväll!ja tycker också att det är dags att lyfta bort challe
Supporter och supporter, det finns ju alltid bättre och sämre i den klassen också, så jag kan ju ta på mig rollen som en dålig supporter om det känns bättre för dig...