Inlägg: 1196328
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Att Lindbäck spelar idag trots att Åkerlund var bra igår tycker jag är helt naturligt. Man resonerar förmodligen så att Lindbäck har mer krafter efter att ha stått i båset iår. Det var säkert överrenskommet redan innan helgen.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: spelar ingen roll vem som står om han inte får någon som helst hjälp .. sånt som backar ska göra .
Tränarbyte! Tränarbyte! Tränarbyte!