Rooster23: Nu lär väl Meunier ta nån onödig utvisning strax, å så var d kvitterat.
Inlägg: 1196345
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Anders Lindbäck's målvaktsspel efter isen är nog det SÄMSTA jag sett i moderntid!!!!!!!!!!!!