Olle: Även om man tycker Åkerlund är den bättre målvakten så har han matchats hårt den senaste veckan. Hade du resonerat likadant med utespelarna skulle alla utom Lander och Erixon vara bänkad eller förpassad till juniorlaget.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Olle: Även om man tycker Åkerlund är den bättre målvakten så har han matchats hårt den senaste veckan. Hade du resonerat likadant med utespelarna skulle alla utom Lander och Erixon vara bänkad eller förpassad till juniorlaget.
Nu gjorde Lindbäck mål i egen kasse. Kanon!