1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196432

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01

Olle: Utespelarna håller igång upp till 20 minuter per match medan en målvakt står tre gånger längre. Visst har de olika ansträngning men det handlar ju om fokusering också.

Vi måste inte alls spela Moe. Han behöver träna styrka och uthållighet för att komma tillbaka.

Sätt 4-2 nu!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Johan J: Jag förstår inte alls hur du resonerar, en målvakt rör sig en meter åt varje håll medan utespelarna är i rörelse hela tiden. Dessutom tror jag en målvakt som står flera matcher i rad är bättre fokuserad än en som inte ståt på nån vecka och kommer från en riktig plattmatch.

Nä Moe är ju helt klart den som ska stå på sidan, nu tar han sin andra värdelösa utvisning för kvällen. Han kan nästan själv se till att FHC kommer tillbaka i matchen...ja och Lindbäck naturligtvis.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.