1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196443

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Jahopp, bra period spelmässigt men bara ett mål upp. Vi vinner inte den här matchen. Laget har inte den kylan.

Sista perioden med Charles Berglund!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Oj vad snyggt!!!! Bra där Måns!!!

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01

RocknRolf2:nej det blir tufft, men vi kan ju allafall titulera oss som laget som vände MoDo´s sämsta  trend genom tiderna på 1 min o 6 sek.

För mkt enkla missar och bristen på självförtronde syns, men dock bättre match idag än de 2-3 senaste.

Challe har några jäkulska konstiga ideer ibland, varför målvaksbyte?, varför Moe , Mps, starkov "Inte idag" i BP, Varför Måns i PP.Man börjar ju undra om det bara är tjurighet som gör detta, knappast nån ide.Hur många matcher envisades han med Björn i första, och Anger på bänken.

Nä kom igen nu och ta 3p, men det skulle göra mig mkt mkt förvånad om vi gör.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer