RocknRolf2:nej det blir tufft, men vi kan ju allafall titulera oss som laget som vände MoDo´s sämsta trend genom tiderna på 1 min o 6 sek.
För mkt enkla missar och bristen på självförtronde syns, men dock bättre match idag än de 2-3 senaste.
Challe har några jäkulska konstiga ideer ibland, varför målvaksbyte?, varför Moe , Mps, starkov "Inte idag" i BP, Varför Måns i PP.Man börjar ju undra om det bara är tjurighet som gör detta, knappast nån ide.Hur många matcher envisades han med Björn i första, och Anger på bänken.
Nä kom igen nu och ta 3p, men det skulle göra mig mkt mkt förvånad om vi gör.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
RocknRolf2:nej det blir tufft, men vi kan ju allafall titulera oss som laget som vände MoDo´s sämsta trend genom tiderna på 1 min o 6 sek.
För mkt enkla missar och bristen på självförtronde syns, men dock bättre match idag än de 2-3 senaste.
Challe har några jäkulska konstiga ideer ibland, varför målvaksbyte?, varför Moe , Mps, starkov "Inte idag" i BP, Varför Måns i PP.Man börjar ju undra om det bara är tjurighet som gör detta, knappast nån ide.Hur många matcher envisades han med Björn i första, och Anger på bänken.
Nä kom igen nu och ta 3p, men det skulle göra mig mkt mkt förvånad om vi gör.