Rooster23: Boxplay är inte vår gren i år....
Inlägg: 1196555
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Underbar stämning ikväll och en enormt härlig seger. Gabbe tycker jag gör en riktigt stark match, framförallt i bp. Lite synd att vi inte får med oss resultaten i dom andra matcherna bara. Modo reducerar och kvitterar samtidigt som Rögle vinner ännu en bortamatch. Vad fan händer och vad har man gjort för att förtjäna detta? :)